lørdag 21. april 2012

Lykke:)

I dag våknet jeg opp til lukten av kaffe... små lyder av barneføtter som gikk på gulvet... varmerundstykker, og et herlig dekket frokostbord:)

Det er en ny dag og den skal jeg tilbringe på jobb... Ikke akkurat den beste plassen å være en lørdag, men må ta min del av å jobbe helg jeg også:)
Så det er bare å brette opp armene og finne smilet, her skal det jobbes..

Min flotte familie er hjemme, og har nok sikkert endel på dagsorden... håper de får en koselig dag, som jeg får høre om når jeg kommer hjem:)

Det er ikke det beste været i dag, men vi bergensere er velsignet med det, at er det noen fine dager så lever vi lenge på det.. vi glemmer lett alle de dagene med regn og vind... og nyter de herlige dagene med litt varme og deilig gløtt av solen:)
Så jeg håper virkelig at i morgen kommer det litt sol, slik at vi kan være ute og finne på noe gøy.. om ikke annet å være sammen og kose oss i hagen, kanskje rydde litt etter vinteren. Rydde bort gammelt løv og finne nye blomster under torven.. Se på rosetrærne som har nye knopper, bladene som kommer på trærne og hekken som blir grønnere for hver dag som går... Ja riktig gjettet, vi nærmer oss våren og dens herlige fargespill:)
Håper alle nyter dagen i dag og alle de kommende dagene.. de er magiske alle som en, hver på sin helt unike måte:)

Hverdagsmagi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar