fredag 20. april 2012

Fredag:)

Det er fredag og snart helg... Snart tid for avslappning med familie og venner...
Håper alle bruker helgen til å være sammen med dem de er glad i.. koser seg med god mat og hyggelig selskap... høre barnelatter og se glade barnefjes... ren lykke!!

I dag har jeg gjort kunststykket å glemme mobilen hjemme... uff... følelsen av å ikke kunne trykke på mobilen, høre musikk, sjekke facebook osv.. nok en gang uff...

Men.... Jeg har fått en liten aha opplevelse... jeg har måtte spørre hva klokken er og faktisk snakke med mennesker rundt meg...
Herlig... så mange koselig, smilende og hjelpsomme menner som finnes rundt oss...
Har snakket med en koselig skotte i dag, en skjønn eldre dame og en artig jente på bussen :-D
Jammen har jeg truffet mange koselig mennesker i dag, jeg har ett smil om munnen... er ikke sikkert at jeg hadde fått snakket med die menneskene om jeg hadde husket mobilen??

Jeg fikk og en bussbillett av en koslig mann, som lurte på om jeg skulle med bussen videre.. for hans billett virket helt inn til Bergen sentrum... "da slipper du å betale" - sa den koselige mannen :-)
Dette synes jeg var koselig.. en flott gest til ett annet menneske..

Så min konklusjon av dagen igjenglemte mobil: Det er så mange koselige mennesker rundt oss.. vi må bare se opp, så er de der, hjelpsomme, hyggelig, koselig og veldig søte alle sammen :-)

Tusen takk til dere alle, jeg har fått en fantastisk start på dagen.. og jeg VET at denne dagen blir uforglemmelig for meg :-D

Hverdagsmagi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar